In l'inguernu di u 1902, una donna chjamata Mary Anderson viaghjava à New York è truvò chì u malu tempu faciaguidàassai lentu.Allora tirò fora u so quaderno è fece un sketch : apulitore di gommaà l'esterno di uparabrisa, cunnessu à una leva in a vittura.
Anderson hà patentatu a so invenzione l'annu dopu, ma pocu persone avianu vitture à l'epica, cusì a so invenzione ùn hà micca attiratu assai interessu.Un decenniu dopu, quandu u Model T di Henry Ford hà purtatu l'automobile in u mainstream, Anderson ".pulitore di finestra” s’hè scurdatu.
Allora Ghjuvanni Oishei hà pruvatu di novu.Oishei hà truvatu un pruduttu lucale operatu manualmentepulitore di vitturachjamatu Rain Rubber. À quellu tempu, u parabrisu era divisu in parti suprana è bassa, è ugomma di pioggiaslid along the gap between the two pieces of glass. Dopu hà furmatu una cumpagnia per prumove.
Mentre chì u dispusitivu hà bisognu di u cunduttore per manipulà a cola di pioggia cù una manu è u volante cù l'altru, hè diventatu rapidamente equipamentu standard in i vitture americane.A cumpagnia di Oishei, eventualmente chjamata Trico, hà subitu duminatuspazzola di pulitoremercatu.
À l'anni,pulitorisò stati reinventati più volte in risposta à i cambiamenti in u disignu di u parabrisa. Ma u cuncettu basu hè sempre ciò chì Anderson hà abbozzatu nantu à un tramviu di New York in u 1902.
Cum'è una prima publicità per i tergicristalli hà dettu: "Visione chjaraimpedisce accidenti è rendeguida più faciule."
Tempu di Postu: Nov-10-2023