Truvate spessu chì i spazzole di i wiper nantu à a vittura sò stati dannighjati senza sapè quandu avete bisognu di usà e spazzole, è poi cumincianu à pensà perchè? I seguenti sò parechji fatturi chì dannu a lama è a rende fragile è deve esse rimpiazzata u più prestu pussibule:
1.U tempu di staghjoni
Durante una onda di calore, i vostri pulitori di parabrisa sò generalmente esposti à a luz diretta di u sole per un bellu pezzu, causannu dannu più rapidamente. In l'invernu, i currenti freti ponu causà u stessu gradu di danni per l'espansione di l'acqua in u ghjacciu.
Soluzione:
Quandu u clima hè assai caldu è sapete chì ùn anderete micca in ogni locu per un tempu, pruvate à parcheghja a vostra vittura in un locu frescu o aduprate una tappa di parabrisa sempre chì hè pussibule.
2.Sap / polline è pollutanti
Quandu a savia, i graneddi, l'excrementi d'uccelli, e foglie cadute è a polvera cumincianu à cascà nantu à u parabrisu, u parcheghju sottu à un arbulu pò fà i prupietari di vitture frustrati. Questu pò riunite sottu à e lame è causanu danni à a gomma o silicone, l'apertura pò causà strisce è ancu più danni.
Soluzione:
Prima di marchjà, verificate s'ellu ci hè polvera o oggetti stranieri intornu à e lame di i tergicristalli di a vittura, cum'è foglie, rami o sementi, è sguassate. Utilizà un rag nettu è aghjunghje l'acitu ùn pò micca solu pulisce a pala, ma ancu eliminà i strisce. Pour l'acitu eccessu nantu à u parabrisa è apre a spazzola per avè una vista chjara.
Se l'acitu ùn viaghja micca, pruvate u purificatore di agrumi assistitu di limone. A so formula hè pensata per caccià i insetti morti è a terra, mentre chì a mantene pulita è fresca (cuntrariu di l'acitu).
Una bona manera di prevene i detriti di cascà nantu à u parabrisu hè di copre u vostru veiculu di notte o prima di l'iniziu di venti forti.
U polline è l'arburu pò ancu causà danni, per quessa, hè megliu pulizziari cù una mistura d'acqua è l'acitu (50/50), poi spruzzate è sguassate, è dopu aduprà un pulitore.
A visibilità hè u fundamentu di a guida sicura. Ancu s'è i cunduttori usanu solu e lame di i tergicristalli per caccià a pioggia, a nevicata è a neve, è parechje persone aspettanu di rimpiazzà quandu sò più necessarii. Ricurdatevi di mantene e spazzole di i tergicristalli regularmente per maximizà a visibilità, l'efficienza è l'affidabilità. Ùn aspittà micca finu à l'inguernu vene o di colpu bisognu di utilizà spazzole per scopre chì u wiper hè dannatu.
Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022