Cumu cunnosce i sfarenti tippi di spazzole in silicone?

Ci sò trè tippi principali di siliconevitturaspazzole dei tergicristalli, simili a lame di gomma.

 

Quessii tergicristallisò classificate secondu u disignu o a custruzzione di quadru, è pudete identificà rapidamente quale tipu aspazzola di pulitoreappartene à cun un sguardu rapidu à l'estetica esterna di u wiper.

 

TradiziunaleSiliconeWiperLame

Sè avete guidatu per più di duie decennii, allora u tipu di spazzola di tergicristalli chì avete abituatu hè a spazzola convenzionale di tippu di bracket.

Questi wipers anu una custruzzione di cornice d'acciaio cù trè o quattru griffe di lama chì furnisce i punti di pressione per appiccà strettamente a lama à u parabrisa.Chjamatu ancutergicristalli a telaio, sò più efficaci in a gestione di parabrisi fangosi è sò perfetti per i veiculi off-road regularmente esposti à a terra pesante chì si trasforma in fangu durante a pioggia.

Malgradu u stilu è u disignu anticu,lame convenzionalirestanu populari oghje è sò comunmente utilizati da a maiò parte di l'automobilisti per i so mudelli standard.

 

Wiper ibridu in silicone Lame

Asciugamani ibridicombina u megliu di dui mondi cù parentesi metalliche per furnisce un supportu più robustu aghjuntu cù una copertura di fasciu aerodinamicu per una strata extra di prutezzione durante u malu tempu è da i contaminanti stradali durante i tratti di ogni ghjornu.

Sò generalmente più caru cumparatu cù l'altri tipi.Cum'èlame a fascio, tergicristalli ibridisò cumuni in vitture di lussu è mudelli superiori.

 

Lame d'essuie-glace en silicone à faisceau

In cuntrastu cù i wipers tradiziunali di supportu, un altru tipu hè upianulame di travi fatti di rigidigomma di silicone.Siccomu ùn anu micca unghie metalliche, e lame di fasciu sò più flessibili è aderiscenu facilmente à a curvatura di u parabrisa, risultandu cusì in asciugamani più efficaci.

I pulitori di tippu fasciu cuminciaru à l'iniziu di l'anni 2000 è sò stati prima introdutti in vitture di lussu.Da tandu, i marchi di lussu è a maiò parte di l'automobili utilizanu lame di fasciu per i so mudelli high-end per via di i costi più caru.

I pulitori di fasciu sò megliu per trattà tutte e cundizioni climatichi, ancu in tempu di neve durante l'invernu.

 

Semu un fabricatore dispazzole di tergicristalli di vittura cù più di 18 anni di sperienza chì aiutanu i clienti à fà a so propria marca pulitori, Sè vo avete qualchì pianu nantu à e lame di i tergicristalli di vittura, benvenuti calorosamente à cuntattateci.


Tempu di post: 14-10-2022