Cumu caccià è installà e lame di Wiper Windshield?

A spazzola di u parabrisa hè una parte assai impurtante di u vostru veiculu.Ùn pudete micca cunsiderà quantu sò impurtanti, ma veramente essenziale quandu vulete una sperienza di guida liscia.
Parechje persone dumandanu solu à u so meccanicu per rimpiazzà e spazzole di a vittura per elli quandu cambia l'oliu.In ogni casu, sè vo vulete mantene e spazzole di i tergicristalli di l'auto, pudete definitivamente fà.
Eliminate i vechji spazzole


Prima, avete bisognu di alzà a spazzola di u tergicristallo da u parabrisa per impedisce ch'ellu ùn sbatte u parabrisu quandu si rimuove.

In seguitu, avete bisognu di verificà induve a parte di gomma di a lama di u wiper hè cunnessu à u bracciu.Puderete nutà un tappu di plastica chì mantene e cose in u locu.Press u stopper per liberà a spazzola, è poi torce delicatamente o tira a spazzola da u bracciu.A spazzola di wiper pò ancu avè un pin invece di un ganciu per mantene in u locu, ma u prucessu hè simile in i dui casi.
Cumu installà e lame di wiper
Pudete slide u novu bracciu wiper direttamente in a pusizione di u vechju.Quandu si stallanu a nova spazzola in a pusizione nantu à u ganciu, per piacè esse u più gentile pussibule.
Dopu questu hè fattu, pudete mette a spazzola di u wiper in u parabrisu.Avà basta à fà a stessa cosa per l'altra parte.Sempre chì vi assicuratevi chì e dimensioni currette sò aduprate da ogni latu, tuttu andarà bè.
Certi veiculi anu diverse dimensioni da ogni latu di a spazzola di u parabrisa.Tenite questu in mente è seguite l'istruzzioni per rimpiazzà u wiper.Se a dimensione di u wiper in ogni latu hè diversu, deve esse marcatu currettamente.
Inoltre, deve esse faciule di distinguishà quale wiper hè utilizatu da u latu di u cunduttore è quale hè utilizatu da u passageru.Mentre fate attenzione, ùn deve micca scontru micca prublemi durante sta stallazione.Hè assai simplice di fà, è ùn avete più à spende soldi per dumandà à un meccanicu per fà questu per voi.
Sì avete qualchì altra quistione, per piacè cunsultateci gratuitamente.Cum'è un fornitore prufessiunale di i tergicristalli in Cina, vi daremu struzzioni di funziunamentu dettagliate!


Tempu di post: 31-aug-2022