Cumu aduprà e spazzole di i tergicristalli posteriori?Chì sò e funzioni?

Hatchbacks, SUV, MPV è altri veiculi chì ùn anu micca un designu di scatula di coda prominente anu da esse equipati di spazzole di tergicristalli posteriori, perchè sti mudelli di vitture sò affettati da u spoiler posteriore, è u parabrisu posteriore hè facilmente impuru da i fognari arrotolati o. sabbia.

 

Allora, hatchbacks, SUVs, MPV è altri mudelli di vitture anu da esse equipati di wipers posteriore, è u vetru di u parabrisu posteriore deve esse puliti in ogni mumentu per assicurà una vista chjara direttamente daretu.

 

L'interruttore di wiper posteriore hè ancu stallatu nantu à a leva di wiper, è u mecanismu di wiper frontale hè dui sistemi indipendenti, chì ponu esse cuntrullati separatamente.Ci hè dui stili di l'interruttore di u tergicristallo posteriore, à dì u tipu di toggle è u tipu di pomo.

 

1.Toggle l'interruttore di l'essuie-glace posteriore: Tire a leva di l'essuie-glace in avanti per inizià u tergicristallo posteriore, chì hè sfarente da a manera chì l'interruttore di l'essuie-glace frontale hè spustatu in su è in giù.

 

2. Interruttore di u tergicristallo posteriore di tipu: Girate a leva di l'interruttore di u tergicristallo posteriore in avanti per avvià u tergicristallo posteriore.

 

In cunfrontu cù a spazzola di u parabrisa frontale, a funzione di u tergicristallo posteriore hè assai più simplice, cù una sola frequenza d'oscillazione è a funzione di spray d'acqua.

 

Se vulete vende i tergicristalli posteriori all'ingrossu o al dettaglio, cum'è u capu di u fabricatore di spazzole di tergicristalli in Cina, avemu tergicristalli multifunzionali è tergicristalli speziali per voi, per più prudutti, visitate: https://www.chinahongwipers.com/

 

 


Tempu di pubblicazione: 30-sep-2022