TOPS CINQUE LAME DE TERGICRISTALLI DI PARABREZZA DOMANDE FREQUENTI

Q 1. Hè vale a pena cumprà spazzole caru?

Di sicuru!Mentre chì i lame di pulitori economici ponu salvà uni pochisoldi, ùn durà micca tantu longu è eventualmente finisci per cumprà un novu paru prestu.Un inseme di spazzole di parabrisa boni durà solu per trè piovi è un bonu, caru durà assai più di quellu.

Q 2.Quantu duranu i lame di i wiper?

6-12 mesi.I lame di i tergicristalli di l'auto sò fatti di gomma chì si degrada cù u tempu è l'usu mentre puliscenu a terra, a polvera, l'excrementi d'uccelli è altri rifiuti cù l'acqua di pioggia.Per quessa, hè cunsigliatu di cambià i vostri pulitori dopu ogni 6 mesi.

Q 3. Chì succede s'è vo aduprate a taglia sbagliataof spazzola di pulitores?

Ùn avete mai aduprà spazzole di taglia 1 inch più longa o più corta di a lunghezza cunsigliata.S'elli sò troppu chjuchi, ùn sguassate micca tuttu u vetru.S'elli sò troppu longu, si sovrapponenu, bump and break.

Q 4: Hè faciule di cambià i lame di i tergicristalli?

Di sicuru!Pudete facilmente cambià a spazzola di i tergicristalli.Basta alzà u wiper up, girate u wiper blade perpendicularmente à u bracciu, è dopu, localizà a tabulazione di liberazione.Infine, vi tocca à turnà a spazzola di wiper parallel à u bracciu è ghjustu tira.Fattu !

Q 5: Chì duverebbe fà se i mo spazzole di i tergicristalli sò rumorosi?

U rumore di a lama di Wiper hè generalmente causatu quandu a lama ùn hè micca capace di curriri liscia nantu à a superficia di vetru.Quandu notate spazzole di tergicristalli rumorosi, chjude è pulite accuratamente.Se u prublema persiste, pudete cunsiderà di rimpiazzà a gomma di pulitore o l'assemblea intera di pulitori.


Tempu di post: Aug-19-2022