Chì ci hè a diffarenza trà a spazzola invernale è a spazzola standard?

Ùn sò micca tutti i wipers sò pensati per a neve.In e cundizioni severi di l'inguernu, certi tergicristalli standard cumincianu à mostrà segni di difetti, strisce è malfunzionamenti.Per quessa, s'è vo campà in una zona cu piova piova è temperature freezing, hè assai impurtante di stallà aspazzola invernalenantu à u parabrisa.Ma chì hè a diffarenza ?

Uspazzola di tergicristalli di tipu universalepò sguassate più facilmente a polvera è a pioggia forte nantu à u parabrisu.Tuttavia, ci vole più forza per falà da a neve è u ghjacciu più pesanti.In l'invernu, e lame anu una forza di tensione più forte, chì permettenu di sguassà facilmente u ghjacciu da u parabrisu.

 

Inoltre, sti lame sò ancu rivestiti cù una capa protettiva supplementaria, avvolgendu e cerniere per prevene a neve è a ghiacciata.Parechjespazzola di tergicristallo universale di vitturaùn anu micca sta funzione, risultatu in u so poviru rendimentu in a neve.

 

Inoltre, a struttura di u quadru di u pulitore di u parabrisa hè più robusta è stabile in l'invernu, è pò resiste à a deformazione ancu dopu avè spazzatu u ghjacciu grossu nantu à u parabrisu parechje volte.Per d 'altra banda, a lama tradiziunale hè faciule per curvarle, perchè cù u tempu, u ghjacciu grossu eventualmente causarà danni à a palanca di wiper debbuli.

 

Cum'è aProduttore di tergicristalli in Cina, Sapemu parechji cunsiglii di mantenimentu di e spazzole.Lasciami un missaghju, pudete piglià una guida più.

 


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022