Perchè duverebbe sceglie una spazzola di raschiu?

Oghje, a maiò parte di i parabrisi muderni sò diventati sempre più curvi per prevene a resistenza di u ventu è aumentà u rendiment aerodinamicu.I wipers tradiziunali anu parechje spazii aperti è parti esposti, ma i lame di fasciu superiore ùn anu micca.Circa u 68% di e vitture in u mercatu sò oghji equipate cù lame di fasciu, è ci sarà solu più è più in u futuru.

Allora elenchimu 7 motivi per sceglie i lame di pulitori di fasciu:

 

1. Blades fasciu hannu menu parti mobile càspazzole universali, chì significa ancu menu opportunità di usura, rottura è rimpiazzamentu per danni.

 

2. U puntu di cuntattu o puntu di pressione trà a pala tradiziunale è u parabrisu hè limitatu.In ogni casu, e lame di fasciu anu punti di pressione infiniti, indipendentemente da a forma di u parabrisa, i pale è u parabrisu ponu esse cunnessi più strettamente.

 

3. E caratteristiche aerodinamica di ulame d'essuie-glace sans cadreimpedisce chì u tergicristallo si alzà da u parabrisa ancu in ventu forte.

 

4. I lame di fasciu sò un disignu di un pezzu senza parti esposti, riducendu u risicu di bloccu.

 

5. L'asciugatrice piatta hè più chjuca è più ligera, cusì hè menu prubabile di esse danatu fora di vista.Questu hè ancu un bonu puntu esteticu.

 

6. I lame di fasciu sò cuncepitu cù cura per adattà à i parabrisi muderni, assai curvi.I spazzole di wiper cunvinziunali ùn abbracciaranu micca u parabrisa curvo, lascendu un spaziu in l'area di copertura.

 

  1. I lame di fasciu sò più durable cà i lame tradiziunali è ùn anu micca bisognu di rimpiazzà per danni o difetti.

 

As Fornitore di lame di tergicristalli in Cina, Facemu u nostru megliu per furnisce i clienti cù i migliori prezzi per e lame di pulitori.A nostra squadra continua à muvimenti !


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022